Ученици

Посета ученика изложби у Ковину

Објављено среда, 19 децембар 2018
Аутор Анита Меза

Дана 12. Децембра, 2018.године, ученици 7. И 8. Разреда наше школе, у пратњи  наставница ликовне културе и историје, посетили су музејску изложбу у Дому културе у Ковину. Изложба је организована поводом обележавања 300 година од Пожаревачког мира, под називом „ Три стотине година Пожаревачког мира у Ковину, значај и одјеци“, у организацији Друштва за неговање традиције Банатске војне границе. Ученици су посебну пажњу посветили објашњавању историјата свог насеља током тог временског раздобља, као и времену након Пожаревачког мира 1718.године, када је наш крај, у оквиру тадашње Банатске војне границе, заувек ослобођен од турске власти. Ученици су, такође, у оквиру изложбе, погледали и презентацију посвећену израдњи и структури тадашњих бродова.

Мудре изреке

Објављено недеља, 04 март 2012

 

Чудно је како је мало потребно да будемо срећни, и још је чудније како нам баш то мало недостаје.
Иво Андрић

 

Није срећа у томе да се чини оно што се жели чинити, већ у томе да се воли оно што се мора чинити.

Најсрећнији је онај човек који је учинио срећнима највише других људи.

Artur Schopenhauer

 

Ништа на свету не чини тако срећним као сањарење
Аuguste Rodin

 
 

Ако при свакој пријатељској услузи одмах мислиш на захвалност, онда ниси даровао, већ продао.

Јуче сам био паметан. Зато сам желео да мењам свет. Данас сам мудар. Зато мењам себе.

Konfucije

 

Један изгубљен дан уопште није изгубљен, ако у њему сазнаш да сви остали дани, који се нижу до старости, могу бити твоји
Мирослав Антић

Тест: Рационалније организације учења

Објављено недеља, 04 март 2012

Тест служи за утврђивање нивоа формирања радних навика, јер од тога зависи успешно или неуспешно учење.
Успех у школском раду и учењу не зависе само од марљивости и залагања, квалитета уџбеника и приручника, од наставника, већ у великој мери и од радних навика које су формиране и које ученик поседује. Овај тест је урађен на основу великог броја експеримената, искустава из свакодневне праксе у складу је са научним принципима, и ако објективно испитаник одговара на питања, сазнаће какве су му радне навике, организација рада и одмора. Потребно је на свако питање одговорити са Да или Не.

 

 

Опширније: Тест: Рационалније организације учења

Како треба учити

Објављено недеља, 04 март 2012

Да би оно што научиш било трајно и да би уложио што мање напора придржавај се неких упутстава:

  • Учи увек за радним столом у истој просторији на истом месту и у исто време.
  • Не учи одмах после јела ни пола сата пре спавања.
  • Научи одређено градиво истог дана или одмах по доласку из школе.
  • Направи план рада за сваки дан.
  • Најбоље је учење од 9 до 11 и од 17 до 19.
  • Температура треба да буде од 18 до 20 степени.
  • За учење је најбоља дневна светлост.
  • Пре учења мисли само на оно шта учиш.
  • Потребна је максимална концентрација.
  • Застани и размисли о значењу прочитаног или написаног текста.
  • Ако је потребно прави белешке или подцртавај текст.
  • Читај само у себи. Гласно читање је лоша навика, спорије учиш а брже се замараш
  • Надам се да су вам ове инструкције помогле да брже и боље учите а да градиво остане трајно!