Ученици
Ученици
„МАРЦИШОР“ (Mărțișor)
ЛИКОВНИ КОНКУРС ОШ „САВА МАКСИМОВИЋ“ МРАМОРАК
ОШ „Сава Максимовић“ Мраморак у оквиру пројекта „Дани Марцишора у Мраморку“, позива ученике од 1. до 4. разреда основних школа са територије Општине Ковин на учешће на ликовном конкурсу „МАРЦИШОР“ (Mărțișor).
Марцишор је традиционални румунски празник. Марцишор слави долазак пролећа и поновно рођење природе (борба између зиме и пролећа). Девојке и жене требало би да носе црвену и белу пређу од вуне за срећу и добру нову годину.
Циљ конкурса је развијање креативности и талената код ученика, афирмација и сензибилисање на различитост и мултикултуралност, као и неговање и подстицање слободе изражавања путем цртежа.
Пропозиције
Право учешћа имају ученици основних школа од 1. до 4. разреда са подручја Општине Ковин.
Тема : Марцишор
Рок и адреса
Ликовне радове досатавити најкасније до 25. априла 2021. године на адресу:
ОШ„ Сава Максимовић“Мраморак, Жарка Зрењанина бр.57
Награде
Стручни жири за додељивање награда чине професори ликовне културе .
Три најуспешнија рада из сваке категорије, према оцени стручног жирија, биће награђена поклон књигама и дипломама. Најбољи радови ће бити објављени на сајту.
Достављање радова школи домаћину до 25.априла 2021. године
Избор радова до краја маја 2021. године.
Мудре изреке
Чудно је како је мало потребно да будемо срећни, и још је чудније како нам баш то мало недостаје.
|
Није срећа у томе да се чини оно што се жели чинити, већ у томе да се воли оно што се мора чинити. |
Најсрећнији је онај човек који је учинио срећнима највише других људи. |
Artur Schopenhauer
|
Ништа на свету не чини тако срећним као сањарење |
Ако при свакој пријатељској услузи одмах мислиш на захвалност, онда ниси даровао, већ продао. |
Јуче сам био паметан. Зато сам желео да мењам свет. Данас сам мудар. Зато мењам себе. |
Konfucije
|
Један изгубљен дан уопште није изгубљен, ако у њему сазнаш да сви остали дани, који се нижу до старости, могу бити твоји |
Тест: Рационалније организације учења
Тест служи за утврђивање нивоа формирања радних навика, јер од тога зависи успешно или неуспешно учење.
Успех у школском раду и учењу не зависе само од марљивости и залагања, квалитета уџбеника и приручника, од наставника, већ у великој мери и од радних навика које су формиране и које ученик поседује. Овај тест је урађен на основу великог броја експеримената, искустава из свакодневне праксе у складу је са научним принципима, и ако објективно испитаник одговара на питања, сазнаће какве су му радне навике, организација рада и одмора. Потребно је на свако питање одговорити са Да или Не.
Како треба учити
Да би оно што научиш било трајно и да би уложио што мање напора придржавај се неких упутстава:
- Учи увек за радним столом у истој просторији на истом месту и у исто време.
- Не учи одмах после јела ни пола сата пре спавања.
- Научи одређено градиво истог дана или одмах по доласку из школе.
- Направи план рада за сваки дан.
- Најбоље је учење од 9 до 11 и од 17 до 19.
- Температура треба да буде од 18 до 20 степени.
- За учење је најбоља дневна светлост.
- Пре учења мисли само на оно шта учиш.
- Потребна је максимална концентрација.
- Застани и размисли о значењу прочитаног или написаног текста.
- Ако је потребно прави белешке или подцртавај текст.
- Читај само у себи. Гласно читање је лоша навика, спорије учиш а брже се замараш
- Надам се да су вам ове инструкције помогле да брже и боље учите а да градиво остане трајно!