„ Примена „Три Т“ метода за подстицање интересовања ученика за природне и друштвене науке

Објављено петак, 27 септембар 2024 Аутор Љиљана Крничан

Покрајински секретаријат за образовање, прописе, управу и националне мањине-националне заједнице одобрио је пренос средстава из буџета АП Војводине за 2024. годину у износу од 75 000,00 динара Кориснику ОШ“Сава Максимовић“ Мраморак за финансирање Пројекта „ Примена „Три Т“ метода за подстицање интересовања ученика за природне и друштвене науке и развој функционалног знања“ по основу конкурса за финансирање и суфинансирање програма и пројеката у области образовања у АП Војводини у 2024.години.  Семинар  „Три Т“ метода за подстицање интересовања ученика за природне и друштвене науке и развој функционалног знања“ је реализован 14.9.2024.године у складу са планом пројекта, који је саставни део Пријаве на конкурс. 

 


Аутори програма:
Ранко Рајовић, Магистар медицинских наука, доктор спорт, Центар за едукацију НТЦ, Педагошки факултет Копер; Немања Бојанић, доктор наука , Технолошки факултет, Универзитет у Новом Саду; Вук Рајовић, доктор наука , Едукативни центар НТЦ Реализатори семинара :Немања Бојанић, доктор наука , Вук Рајовић, доктор наука.

 

Приоритетна област обуке је методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење). Општи циљ обуке је представљање “Три Т“ метода за припрему и извођење наставе у учионици, заснованог на НТЦ методологији који је намењен предметним учесницима у природним и
друштвеним предметима.

 
Специфични циљеви су јачање дидактичко-методичке компетентности полазника за примену НТЦ метода у наставном раду за природне и друштвене предмете; упознавање учесника са „Три Т“ методом, дефинисање кључних фаза из ове методе; оспособљавање учесника за примену представљене методе; представљање примера из праксе из природних и друштвених предмета; оспособљавање учесника за израду дидактичког материјала и едукативних игара које могу да подстакну интересовање и развој функционалног знања у раду у учионици. После завршене обуке, наставници ће моћи да користе и примене представљене основне технике за усвајање и понављање градива из НТЦ методологије из природних и друштвених предмета –
упознаће се са целинама „Три Т“ методе и моћи ће да препознају коју целину могу да примене у ком делу часа -моћи ће да користе представљене методе за: осмишљавање часа, подизање нивоа мотивације и подстицање интересовања код ученика за природне и друштвене предемете. Наставници су упознати са примерима из праксе и могу самостално да процењују квалитет примера својих ученика из природних и друштвених предмета Могу самостално да израде дидактички материјал и едукативне игре погодне за подстицање интересовања и развој функционалног знања у раду са ученицима у учионици.

Погодака: 337