Организација рада

Стручно усавршавање

Објављено четвртак, 03 фебруар 2022
Аутор Даниела Главонић

Упркос отежаним условима, који су детерминисани пандемијом вируса КОВИД 19, запослени у нашој школи се контнуирано стручно усавршавају. Током протекле школске године, на нивоу установе организовано је и реализовано два програма стручног усавршавања (акредитоване обуке), и то: „Од самовредновања до екстерног вредновања“ , каталошки број 639, чији је циљ развијање културе квалитета, разумевање повезаности екстерног вредновања са самовредновањем школе и самовредновањем наставника, као и јачање компетенција наставника/васпитача за примену метода и техника самовредновања (одржан 15.05.2021.године). Други семинар се односио на развијање компетенције за поучавање и учење: „Обука за примену различитих метода учења у настави“, каталошки број 513 (одржан 05.06.2021.године) . Циљ овог семинара је повећање компетенција наставника за методику учења.
Реализација семинара "Праћење, вредновање и подстицање напредовања ученика у складу са образовним стандардима", каталошки број програма 543 је планирана за наредни период, а термин ће бити одређен у складу са епидемиолошком ситуацијом, односно током другог полугодишта школске 2021/2022.године. Поред акредитованих обука, наставници и учитељи редовно учествују на вебинарима.

 

Одржан семинар „Важност критеријума и самопроцењивања за процес учења“у нашој школи

Објављено понедељак, 31 јануар 2022
Аутор Љиљана Крничан

Дана 22.јануара 2022.године у ОШ“Сава Максимовић“ у Мраморку одржан је семинар „Важност критеријума и самопроцењивања за процес учења“ у циљу унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе. Организатор програма:Oсновна школа Бранислав Нушић,Београд

Реализатори семинара биле су Маријана Стефановић, диломирани школски психолог - педагог, Основна школа „Бранислав Нушић„, Београд и Боринка Стојиловић, професор разредне наставе, Основна школа „Бранислав Нушић“ Београд.

Циљеви семинара били су способљавање наставника да заједно са ученицима јасно дефинишу критеријуме за процену напредовања и израде свеобухватан план процене на основу ког ће ученици моћи да изврше самопроцену и  да одреде кораке за даље напредовање.

Опширније: Одржан семинар „Важност критеријума и самопроцењивања за процес учења“у нашој школи

Критеријуми оцењивања Стручног већа за разредну наставу за први циклус основног образовања и васпитања ОШ“Сава Максимовић“Мраморак

Објављено уторак, 28 децембар 2021
Аутор Љиљана Крничан

Ученици се у току школске године оцењују на следеће начине:

 

  • Писменим проверама (тестови, контролне вежбе и писмени задаци)
  • Усменом провером
  • Ангажовањем и односом према раду на настави (активност на часу, израда домаћих задатака, ангажовање у пројектима, сарадња у групи, припремљеност за час, уредност...)

 

Опширније: Критеријуми оцењивања Стручног већа за разредну наставу за први циклус основног образовања и васпитања ОШ“Сава Максимовић“Мраморак

Поткатегорије